تقدیر و تشکر مطلب ارسالی از جواد برزگر

آبخورگ زادگاه من است .گرچه سال هاست من همچون صدها خانواده دیگر آبخورگی مجبور به مهاجرت شده ام .و شاید تا هجرت ابد ی دیگر در آن جا مسکن نگزینم ،اما برای همیشه آبخورگ زادگاه و وطن من است. و به آن عشق می ورزم که پیامبر فرمود:«حب الوطن من الایمان».

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

 با سپاس از آقای برزگر عین مطلب ارسالی شان درج می گردد:

«در ابتدا لازم می دانم از کلیه عزیزانی که در راه اندازی سایت آبخورگ ما که به حق کار شایسته ایست، دستی داشتند بویژه مدیر محترم سایت جناب آقای حسین ذوالفقاری تشکر کنم.

متعاقباً از زحمات بی شائبه پیشکسوتان، کارآفرینان، فرهنگیان روستای عزیزمان و بالاخص جناب آقای حسین مرتضوی بخشدار فرهیخته منطقه دستگردان و جناب آقای علی بخشی زاده عضو محترم شورای شهر دستگردان در ایجاد رصدخانه و احداث کوهستان پارک و...کمال تشکر را دارم.

امید است که در آینده شاهد اعتلای هرچه بیشتر آبخورگ عزیزمان باشیم.»     جواد برزگر

دوستان عزیزی که مایل به ثبت مطلب و عکس و.... در وبلاگ می باشند نسبت به عضویت در وبلاگ اقدام نمایند تا مطلب با نامشان در وبلاگ درج گردد.پیشاپیش از تشکر شما متشکرم.

                                                     مدیریت وبلاگ آبخورگ ما

 

 





:: موضوعات مرتبط: مطالب عمومی , ,
:: برچسب‌ها: آبخورگ ما , درج ثبت نظر , عضویت ,
:: بازدید از این مطلب : 435
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : حسین ذوالفقاری
ت : دو شنبه 22 تير 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی