آموختن مقدم برهرچیزی است.

آبخورگ زادگاه من است .گرچه سال هاست من همچون صدها خانواده دیگر آبخورگی مجبور به مهاجرت شده ام .و شاید تا هجرت ابد ی دیگر در آن جا مسکن نگزینم ،اما برای همیشه آبخورگ زادگاه و وطن من است. و به آن عشق می ورزم که پیامبر فرمود:«حب الوطن من الایمان».

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

آموختن مقدم برهرچیزی است.

آموختن مقدم برهرچیزی است.سال 93 به پایان رسید و نخستین دقایق آغازین سال 94 است.بعد از روبوسی با اعضای خانواده و تبریک سال نو ،نخستین چیزی که به ذهنم رسید ؛مرگ بود و به دنبال آن قطرات اشک که از گوشم های چشمم جاری شد. به بهانه ی هواخوری به حیاط خانه می روم تا خانواده متوجه جاری شدن اشکانم نشوند ؛ از حیاط هم خارج می شوم؛به کوچه می روم به آسمان نگاهی می کنم .دومین چیزی که در سال نو به آن می اندیشم خداست؛ و بعد آرزوهایی که برآوردنش را از او می خواهم ؛یکی از این آرزوها سلامتی و پیروزی دانش آموزانم است. سپس به خانه بر می گردم تا سخنان رهبری و رییس حمهوری را گوش کنم؛در راه با خود فکر می کنم اکنون چه کاری از همه کارها باارزش تر است تا سالم را به صورت نمادین با آن شروع کنم : وضو بگیرم و عبادتی بکنم ؛ نی دانم چه شد که یک دفعه حدیث:«یک ساعت اندیشه برتر از صد سال عبادت است .» تکانم داد . هوس کردم در این تاریکی به مدرسه سری بزنم این مکان مقدس تر از هر جایی. و در راستای شعار آموختن و آموزاندن کاری بکنم .ولی این کار تبعاتی داشت: سرزنش بعضی وتمسخر بعضی دیگر و ... ناگهان یادم آمد که علم و تکنولوژی این مشکل را حل کرده است. می توان جسمی در خانه بود و روحی سفر ی به آن مکان مقدس نمود .ود راستای آن شعار پاک قدمی برداشت . پس همانطور که گوشم به تلویزیون بود و سخنان رهبری؛ رایانه را روشن کردم و وارد سایت مد رسه شدم . و با ایمان کامل وبا تمام وجود می نویسم : دانش آموزانم ،آموختن مقدم بر هرکاری است .با تبریک دوباره به همه ی همکاران و دانش آموزان عزیزم.وآرزوی سلامتی وبهروزی برای ایشان وهمه ی انسانها .حسین ذوالفقاری ساعت 2:30شنبه 94/01/01

 آموزشی       ۱۳۹۴/۰۱/۰۱       ۰۳:۱۲:۵۵ لینک خبر

 

 





:: بازدید از این مطلب : 641
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : حسین ذوالفقاری
ت : شنبه 1 فروردين 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی